دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌شنبه 12 مهر 1399/ شماره 134
دلارِ قیمت‌های پایه از میانگین هفتگی به میانگین ماهیانه تغییر کرد، ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی، میانگین ماهیانه در کانال 22 هزار تومان و...
پست های رادیویی مرتبط

دلارِ قیمت‌های پایه از میانگین هفتگی به میانگین ماهیانه تغییر کرد
بر اساس تصمیم امروز کمیته تخصصی پتروشیمی، میانگین دلار نیمایی برای محاسبه قیمت های جهانی، از هفتگی به ماهیانه تغییر کرد. بر اساس تصمیم امروز، قیمت ها مثل روال گذشته، هر هفته محاسبه و اعلام می شوند و تنها تفاوت، انتخاب میانگین ماهیانه، به جای میانگین هفتگی است.

ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 2 اکتبر 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به جز پ پ‌های نساجی و شیمیایی که افزایشی بودند روندی بدون تغییر یا کاهشی داشتند.

میانگین ماهیانه در کانال 22 هزار تومان
اگر قرار بود امروز هم مطابق همیشه، میانگین هفتگی دلار نیمایی را اعلام کنیم، اختلاف امروز دلار نیمایی با یکشنبه هفته قبل، 978 تومان افزایش بود ولی بر اساس تصمیم جدید کمیته تخصصی پتروشیمی که فردا، میانگین ماهیانه دلار نیمایی، ملاک محاسبه قیمت های پایه خواهد بود، این شاخص نسبت به یکشنبه هفته قبل 553 تومان کاهش دارد. میانگین ماهیانه دلار نیمایی، امروز 22 هزار و 29 تومان است.

کاهش 400  تومانی دلار صرافی‌ها
دلار صرافی‌ها که پنجشنبه گذشته را با 150 تومان افزایش در 28 هزار و 900 تومان به پایان برد امروز را با 150 تومان کاهش آغاز کرد و در 28 هزار و 750 تومان قیمتگذاری شد. اما در ادامه این کاهش ادامه یافت و در سه نوبت به روزرسانی دیگر، با 400 تومان کاهش به 28 هزار و 500 تومان رسید.

پایان هفته نفت در قیمت 39 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 41 دلار و 87 سنت آغاز کرده بود، روز جمعه در قیمت 39 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی معاملات 39 دلار و 27 سنت. قیمت پایانی هر بشکه نفت آمریکا 37 دلار و 5 سنت.

کاهش 8 دلاری قیمت نفتا
قیمت نفتا که پنجشنبه با 6 دلار افزایش به 372 دلار رسیده بود در آخر هفته اما 8 دلار کاهش یافت و به قیمت 364 دلار رسید. آخرین قیمت نفتا 364 دلار و 3 سنت.

تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟